1 februari 2014

Melodifestivalen

Har nu set på Mello men vart lite besviken var bara 2 som jag gillade texten på.
Vissa röstar på sina artister men man ska lyssna på texten och inte på sin idol..

Dom texter jag gillade var den som Yohio utförde och den Linus Svenning som sjung om sin bror och sig själv..


resten av artisterna vart jag lite bitter över då dom inte alls var så bra som jag hade förväntat mig..

Har också fått ett mail eller pm som man kallar det på facbook angående en som vill ha lite hjälp med sin häst och denna valack låter som en mysig och intresant kille =D 

Nä nu ska jag mysa resten av kvällen framför filmer =)

Jo vad tyckte ni om Mellot ikväll och vilka röstade ni på??

KOMMENTERA

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)