27 januari 2014

Sitter på Nyheden och får köra lite som jag vill idag då hon som jag skulle sitta med var tvungen att åka på et möte men det gör mig inget då kan jag göra lite blogg inlägg och läsa olika bloggar och se på olika bloggar på Youtube som jag följer =)

Och fick veta idag att flygbiljetterna är bokade till Stockholm =) Jippi nu är allt bokat och klart så nu vill man bara att det ska gå fort. men det tror jag att den gör eller jag hoppas i allefall att det gör de..

Kollade igenom en massa bilder igår hemma hos mamma och hittade en hel del bilder som var i mormors album och ska ikväll eller imorgon skanna in dom till min dator om min skanner vill vara snäll med mig och sen rediskera dom lite och sen lägga en beställning på en fotosida och sen kommer jag få hem dom och då är det bara att fixa ett album eller om jag köper det där nere får se. ska också börja fundera på vad jag ska ta med mig ner också av mina pyssel. Ska jag ta med så jag kan göra mina armband eller ska jag bara ta med mig till mitt fotoalbum? det är frågan. Kanske är skönt att variera lite också så kanske blir att lite snören får följa med också men måste beställa hem lite spännen då dom är snart slut =) 

Nä nu ska jag gå och ta lite fika =)

logga 2014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)