28 december 2013

Idag känner jag mig helt slut i kroppen och orkar inget känns det som. Men vill ändå hitta på något...
Mamma frågade nys om vi ska åka ner på stan och kolla lite och ta en fika så de blir nog de idag =D
Kanske åka ut till Marika en sväng och lämna hennes julklapp =D Vet att Marika kommer gilla den =D=D

Igår försökte jag att ladda hem en film men nu när den är hemladdad så hittar den ej den filen eller vad man ska kalla de.. Jaja får vell prova igen då kanske..

Sen tycker jag det är jätte konstigt väder då vi är i December och det finns knappt någon snö.. finns säkert uppe på fjället men tror det inte finns så mycket där heller.. Man märker verkligen hur det förändras i klimatet...

Nä nu ska jag se klart filmen på tven =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)