26 december 2013

Glad

Nu ni mina älskade läsare kommer de blir mer skrivande här =)

Har idag köpt mig en ny dator som jag nu sitter med och skriver på =D 
är glad att jag äntligen köpt mig en dator så nu slipper jag skriva från mobilen så nu så =D

Har idag varit med Coco på stan och vi bytte julklappar och jag fick ett presentkort på Lindex så vi gick dit och då hittade jag en palet men ganska många ögonskuggor i olika färger =D Tar kort på den sen när jag tagit kort på alla mina julklappar =) Tror jag gör de imorgon..

Sen gick vi till Subway och åt lunch och satt och pratade om en massa saker.. Sen när vi var klara gick vi mot bion och mötte först en vän till coco så vi stog och surrade lite sen gick vi vidare och vi såg på Hobbit i 3D och den var så himla bra och jag längtar till nästa kommer ut =) Har ju läst boken och tycker nog filmen är bättre men tycker de är lite konstigt att dom gör 3 filmer av 1 bok som inte alls är så tjock =)
Slutade bra tyckte jag för då börjar den bra i sista filmen =D=D
Vart lite irriterad på 3 personer i biosalongen då dom satt på min och cocos rad i mitten och jag och coco satt i kanten. dom klev upp och skulle vell på toa men dom gick inte alla 3 utan först gick en och sen gick han och satte sig och sen klev nästa upp och ville på toa och sen kom tillbaka och satte sig och sen klev den 3 personen upp och skulle också på toa och kom sen tillbaka och ville sätta sig. Varför gick inte alla 3 samtidigt ??

Jaja nu till annat. Älskar filmen så värd att se =D

Sen gick vi till bilen då mamma hade kommit ner på stan så for vi upp till Lillänge och gick in på Elgiganten och kollade om dom hade den datorn jag ville ha hemma men det hade dom ej utan de skulle ta till mitten på nästa månad tills den kom till dom så då kollade jag på en annan och tyckte om den dock så är det ej cd/dvd på den men ska få låna en cd/dvd av Marika som har ett usb intag på =D 

Sen for vi ner till busstorget och lämnade av Coco och sa hejdå och sen for  jag och mamma hem till Torvalla och nu sitter vi med en varsin dator och ser på tven =D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)