2 december 2013

Dag för dag fram till Julafton

Tänkte göra en dag för dag i 24 dagar allså till Julafton =)=)=)

Här får ni listan av vad jag kommer svara på mm =)

Dag1: En bild på dig + 5 sanningar

Dag2: Om stan/samhälle du bor i

Dag3: Dina vänner

Dag4: I min handväska finns

Dag5: Favoritstället

Dag6: En vän som bor långt bort

Dag7: En favoritserie

Dag8: En person du aldrig glömmer

Dag9: En bild du aldrig publicerat

Dag10: En kändis du vill träffa och varför

Dag11: En/fler personer du saknar

Dag12: Din favoritaffär

Dag13: Ditt smink

Dag14: Din favoritmat

Dag15: Den här dagen

Dag16: Det här året

Dag17: En resa jag minns

Dag18: Det här får mig att må bra

Dag19:En bild på mina/mitt syskon

Dag20: Något du inte kan lämna hemma utan

Dag21: Favorithögtid

Dag22: Din kamera

Dag23: Bästa låtarna

Dag24: Dina Julklappar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)