9 november 2013

Städ dag

Håller på att städa men går segt då jag har så ont i handlederna :-( men de är ju bara att bita ihop :-D

Har fått fler beställningar av mina armband :-D så ska ev beställa ikväll eller imorgon lite mer snören och breda armband :-D vad kul de är att många är så intresserad av mina armband :-D

Var och skickade iväg en beställning igår på posten :-) hoppas han blir nöjd med de :-D

Ikväll efter städningen blir de att fixa lite dippa med morötter då jag vart igår så himla sugen på de :-)
Och jag måste komma på något att skriva om och inte bara om min dag eller vad jag ska göra mm...

Imorgon ska jag iallafall på midda i nordannälden hos camilla och då ska vi prata lite om mary kay mm och jag ska få se lite nya produkter :-D

Jag har också försökt att hitta någon som vill ha en hudvårdsklass men vet några som vill ha men dom hör inte av sig till baka. Känns också som detta var ett dåligt beslut men jag ska inte ge mig för jag älskar ju dessa produkter och dom funkar på mig då jag har exem och jag är inte lika torr och de kliar inte lika mycket... jag ska hitta folk som vill prova på dessa underbara produkter :-D:-D

Nä nu ska jag fortsätta :-D
Ha en bra lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)