10 oktober 2013

Sitter nu på nyheden och har varit iväg på en föreläsning om att starta eget =) de var riktigt intressant =)
Har h´själv planer framöver att starta eget =)

Igår hade vi ju träning med kören och jag kände mig ganska pigg.. Men när vi väl börjarde sjunga så vart de mycket bättre =)
Vilken energi vi har i våran kör och vad grymma vi är =) Vet att de kommer fattas många i helgen i våran kör men vi kommer klara de galant ändå och vi kommer ha så himla kul =)

De blir sång lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag och de ska bli så himla kul att få göra de man älskar att göra =)

Så om min röst ska orka alla dessa dagar får jag dricka mycket varmt och hålla ingång och sjunga lite på morgonen =)

Känner att jag kommer bli ganska trött men vad gör de när man får göra något sånt roligt =D

Jo var på make up med coco och emelie och camilla som visa och sälger och de är mare key =)

Här är några bilder om de mm
Här har jag utan smink =)

Med smink =)
Med smink =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)