24 oktober 2013

Sitter i sängen och kollar på tv :-) och är trött efter ett dans pass på Fristilen :-) Jag älskar denna dans vi gör. De är så himla roligt men ändå jobbigt då de är blandade dansstilar :-D

Igår var jag till stan med coco och gick på gina och kika lite hitta lite på rean :-) sen gick jag, coco och mamma på via grande och åt midda. Jag tog mig en sallad som var så himla god :-D sen gick vi till hemmakväll en sväng men sen så var det dax att gå till betelkyrkan för träning med kören :-)

Fick träffa några nya som börjat och de ör är så kul att få lite nya ansikten och röster :-) vi tränade lite jullåtar och nu längtar jag till julen och våra spelningar framöver.  Julen är den mysigaste som finns ändå om den inte är som förr så är den ändå mysig :-)

Här får ni bilder på vad jag köpte igår :-D

Den första en en tröja som är jätte mysig. Sen är det ett svart linne och sen snygga leggins :-D
Och sist men inte minst bästa serien Sons of Anarchy säsong 4 :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)