3 september 2013

Mys dag

Idag sov jag till 9 :-) och vid 10 ringde dom från tandläkaren och sa att dom fått in en akut och frågade om dpm kunde ta min tid och dw fick dom.. dom ska höra av sig så fort de de fanns en ny tid :-)

Har sen idag tagit en promenad och varit på ica och träffade coco där :-) vi pratade en den och hon fick lyssna på 2 inspelningar från övningen med kören :-)

Imorgon ska jag på ett Studiebesök kl 13 och få se lite vad de är.. De är en grej som jag kan få göra på dagarna tills jag hittar något annat.  Och jag tror att de kommer bli ganska kul grej att göra :-D sen är de ju övning med kören imorgon.

På tal om kör så funderar jag på att börja i entill kör och sjunga ännu mer :-D och de är också en Gospel kör :-D Men jag ska fundera lite mer på de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)