22 september 2013

Frysen söndag

Vaknade i morse vid 4 av att jag frös som bara den så jag fick gå och hämta filten men sen somnade jag gott.  Har nu varit vaken en snund och ätit frukost.  Blev te och yoghurt...
Idag blir de lite städning ska även kolla om de finns någon tvätt tid och sen kommer kanske coco en sväng...

Var ju till stan igår och träffade Gunvor "min extra mamma"  vi kollade på marknaden och de fans mycket goda saker. De var allså en mat marknad. De fanns även godis där men jag köpte inget :-) sen gick vi till Tärnes och fika och gunvor var så snäll och bjöd mig :-D
Sen gick vi en sväng till på stan och inväntade till till BB Gospel skulle spela.  Vi lyssnade på dom i ca 20 min och dom var jätte duktiga :-D Dom ska även vara med på gospelhelgen med oss i kören C.A.M.I.N.G Gospel och så ska frösö gospel vara med :-D De ska bli en rolig helg :-D   Jag kommer säga lite senare när vi har denna gospelhelgen som jag också tycker att ni ska komma och se.

Nä nu ska jag sätta igång en skiva och börja städa.  Ha en bra dag.

Här kommer de bilder från gårdagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)