11 september 2013

En önskning har gått i uppfyllelse

Allså vilken dag jag haft. Kan inte riktigt fatta detta än :-)

Dagen började med att jag klev upp vid 8 och så kom Coco och sen åt jag frukost och vi gick igenom en låt och sen så sminkade jag Coco.
Sen klädde jag på mig kläderna jag skulle ha idag på scenen :-) och sminkade mig och sen fixade håret och hjälpte Coco men sitt hår.

Sen for vi ner på stan och gick mot badhusparken :-D Coco gick iväg och skulle köpa något så jag och mamma gick till badhusparken :-) Och scenen var jätte fin och de hade redan samlats folk där :-)

Sen lämnade jag mamma och gick bakom scenen och fick lite information :-) sen körde vi lite saundchek "stavning" och sen körde vi gärnet :-D

Vi sjung ungefär en halv timme sen kom Hemvärnets musikkår Jämtland :-D Dom spelade riktigt bra.. sen tränade vi 2 låtar med publiken.. Publiken var jätte duktiga :-D

Sen sjung vi i kören en låt och då ser vi 2 stora helikopter komma och de viste vi att de var Kungen och Drottningen som kom :-D Sen sjung vi en låt till och sen kom dom med en buss och när jag såg dom började hjärtat dunka mer och jag kända att detta är inte sant ska jag verkligen få en av mina önskningar i uppfyllelse?  Sen när dom kom på scenen och då började vi sjunga kungasången och då förstog jag att de är sant :-D

Vi sjung även Jämtlands sången för dom :-D

Jag har länge haft en önskan att få sjunga för kungen och drottningen och nu är den uppfylld :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)