10 augusti 2013

Mot Jokkmokk

Åker tpg igen och gjort de några timmar  nu och de går vell bra.. Vaknade med huvuvärk och halsont plus feber =(
Har fortfarade feber men är lite piggare nu än förut... om 2 timmar är vi framme o då blir de mycket att göra och vara snabb som ögat... ut med allt från tåget och sen fort till församlingshemmet och byta om oicg göra sig klar för en kvällkonsert kl 21:11 tror jag de var..sen ska vi iväg på midda på en fjällresturang =) tror jag ska med dit ändå om jag har feber och är trött...

Gårdagen i Storuma var jätte bra ochvi vart så välbemötta.. vi sjung på torget först och de var lite folk som lyssna och sen packde vi in allt och for med en buss 1mil ut till skogen till en resturang som heter Nybyggarland och fick go mat med potatussallad och kött och sallad =) sen var vi med på ett tältmöte som de heter och de var en präst med och prata och en kantor tror jag de var... vart var de i tältet men de var nästan fullt på bänkrna =) riktigt kul var de att sjunga där men kvaft så jag fick lite astma och fick ta medicinen flera gånger... 
Sen när de var klart fick vi fika och sen for vi tillbaka til storuman till hotellet och satt i resturangen och jag tog ingent att dricka men andra gjorde de.. sen vid 1 la jag mig och somnade som en stock och har sovit hur bra som helst =) och fick hotell frukost i morse=)

Nu ska jag träna lite på 2 låtr jag är osäker på inför kvällen..

Jag skriver mer imorgon om jag orkar annars så skriver jag i veckan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)