15 augusti 2013

Glad nöjd självförtroende

Ligger i sängen och fick en fnattcatt jag skulle skriva ett inlägg precis då jag håller på att somna :-D haha

Har pysslat med barna idag på jobbet :-D och även busat en hel del och så klart varit ute :-D

Har även idag gått till gymmet :-D och tränade idag men annci en körmedlem. De var mycket roligare att träna idag än i går. Och roligare att träna med sällskap och tiden går fortare och man tar i mer :-D

Allså tänk er jag har snart gått ner 8, 5 sen i början på april då jag tog tag i detta även har jag haft uppehåll av träningen över sommaren :-D men jag tänker ju på vad jag äter :-D allså ljust nu börjar jag må mycket bättre och bättre och jag hoppas de håller i sig så inget händer så jag blir deppig igen.. vill verkligen inte hamna i depp period igen vill må som jag gör nu vara glad och känna mig pigg och framåt :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Jag börjar till och med trivas med min kropp bättre och börjar lära känna den :-D och många tänker vell vad då. Men tänk er folk som inte trivs i sin kropp eller trivs i hur dom ser ut eller vissa delar på kroppen som man inte gillar.... Jag har alltid Gillat min kropp till fram för ca 3 årsen då jag började gå upp i vikt och gillade inte min kropp alls och jag tog aldig tag i de och jag åt en massa go saker mm men sen från och med i januari började jag tänka lite annat och sen i början av april tog jag tag i de och började gick ner i vikt och började få mitt självförtroende tillbaka och började se skillnad på min kropp att den började ändras och minskas...

Och nu efter ca 4 månader så trivs jag jätte bra med kroppen och vill att några kilon till ska bort sen är jag nöjd och mitt självförtroende är nästan på topp inte fullt 100% den är kanske på 60% och jag vill nå till 100% så klart och dit ska jag så småningom :-D:-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)