1 juli 2013

Gävle

Har idag träffat Pekka och Åsa som jag hade som lärare när jag gick i Bollnäs :-) träffade pekka en liten stund då han hållde på med hö. Och hemma hos åsa blev vi bjuden på fika och satt och pratade om en massa olika saker :-) så kul att träffa dom igen som gjorde så jag gillade skolan igen :-D:-D:-D

Nu sitter jag i tältet på furuviks camping och de regnar.. kommer nog sova gott då inatt :-) vi hade tänkt åka till Dalarna men vi ändrade oss :-) vi gick lite inne i Gävle en stund voch kika och åt på Subway och jag åt en hel macka men brukar bara orka en halv macka.... ska nu dricka upp min cider och sen lägga mig och läsa :-):-)

Köpte en snygg väska idag med en lila :-):-)

Här kommer de några bilder från dagen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)