15 juli 2013

Första dagen på jobbet efter semestern

Jaha denna dag bara rann iväg för mig idag. De var segt i morse att kliva upp men jag var klar 20min för tidigt så få kunde jag vila mig lite och sen gick jag till jobbet :-)
Var en seg på förmiddan fram till lunch och sen vart jag pigg igen.. fick också en längre rast som var super skönt... jag slockna en stund...

Känner nu efter middan att jag ville pyssla lite men känner mig alldeles för trött för de. Känns som jag kommer somna när som helst men de är ju inte konstigt då jag började 6 sluta 17 så då kan ni fatta.....

Nä nu håller jag på att somna med mobilen i handen så dax att göra så jag blir lite piggare.  Kan inte sova än för då kan jag vell inte sova senare om jag vaknar.....

Ha en fortsatt bra dag eller kväll :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)