1 juni 2013

Vilken dag

Oj vad kul denna dag varit allså.

Var riktigt trött i morse men när jag väl var uppe då var jag i farten.  Åt frukost och gjorde sen i ordning mig inför konsert på stortorget :-) åkte fört till skopukten och köpte ett par skor jag skulle ha idag men vog ett par andra istället :-) sen ner på stortorget och träffade kören och 2 andra körer som vi skulle sjunga med.  Sen repade vi en stund och sen körde vi gärnat och kul var de... sen gick jag mamma coco och gunvor till Tärnes och åt lunch eller gunvor tog med med sig lunch då dom skulle sämrep så de blev jag mamma och coco som åt kvar.. sen gick vi till bilen och for till Pingstkyrkan för stämrep och köra genrep med kören från Norge fokus och levanger :-) sen var de midda och de var jätte gott sen sminkade jag mig en sista gång och kollade så de var och satt bra i håret sen var de att gå och stå vid kassan och sälja och ta imot biljetter :-) sålde ganska bra men de var inte fullt inne i salen med kul var de ändå...

Sen var de dax att inta scenen och sjunga och gud så kul de var oc efter några låtar så var de fokus/levanger som skulle sjunga och spela och sen var de en liten paus och sen var de fokus/levanger som spela och sjunga några låtar och sen var de vi igen och denna gång vart de mer ös och så kul de var sen sista låten sjung vi tillsammans med fokus/levanger :-)

Denna kväll var mycket uppskattat av dom i publiken och av oss så klart :-D

Nu ska jag varva ner lite sen lägga mig och sova och imorgon tänker jag ha en riktig sovmorgon tills jag vaknar :-D

Har idag varit med i kören 1år prickar voch kören har hållit igång 1 år och många fler år blir de :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Bilderna är från dagen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)