24 juni 2013

Mysig dag med bästa vännen

Har haft en jätta bra dag hemma hos Marika :-D åkte dit halv 2 och var med henne till efter 6 någon gång :-)
Vi pratade rn hel del som vanligt om allt möjligt som vanligt när vi träffas :-) sen så fota vi lite och jag var modell åt henne och hade på mig hennes smycken som hon gjort och så ska hon sälja dom.. Jag har köpt en hel del av henne men mest örhängen. Har idag köpt 2 armband av henne som r super snygga som jag kommer använda mycket av. Jo köpte ett till par örhängen som är en ängel med en lika tärning på som kropp :-) har ett bar som ört med svarta tärningar och rosa på med :-D Jag älskar dom... Vi åkte ner på stan och åt midda och så gick vi och kollade på vilka tider olika filmer gick på bion och sen gick vi på hemmakväll och kollade lite på filmer och jag hyrde 3 stycken. Såg ena nu ikväll och de var wallander. Jag älskar dom filmerna. 

Imorgon ska jag upp vid 7 och äta frukost och sen kommer 2 fina och snälla vovvar som jag ska vara hundvakt åt över dan och de ska bli kul.  Har tagit hand om dom förut med och dom är så goa och snälla och roliga.  Mys vovvar :-)

Jag hade lovat bilder från Jamtli och dom kommer nog upp imorgon :-D

Natti



Mitt snygga armband jag köpte av Marika :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)