11 maj 2013

Roligaste dagen på länge

Vaknade vid kvart i 6 i morse och år lite frukost och kollade lite på tven och sen klädde jag på mig ridkläderna och inväntade Coco och sen for vi upp till stallet och tog ut hästarna och gav dom frukost. Sen hjälpte jag till och mocka eller jag mockade i en box och de åt Fiona =)
Sen Gjorde vi i ordning Pållan och Fiona för en ridtur till plan.. När vi red iväg så kändes de helt underbart att sitta uppe på hästryggen igen och på en Bruksnordis med som var super mysig att rida..

När vi kom ner till plan hade Sara och Markus kommit med prins och hade börjat bygga upp 3 hinder då vi skulle hoppa lite =)

 Fiona gjorde lite glädje skutt =) Jag red på volter och gjorde lite skänkelvikningar och red slalom mm och tog och gick över några bommar och de tyckte Fiona =)

Sen kollade jag på lite när sara och coco hoppade.. Sara hoppade på slutet lite mer än 1m och de syntes att prins gillar att hoppa =)

Tog tyvärr inte med kameran till plan då de regnade när vi skulle rida iväg...

Tog lite fotot på fina pållan när vi tog henne till hagen och tog en bild på Fiona =)

Bild: Har ridit denna snygging idag :-)
Fina Fiona =)

Fina och underbara Pållan =)

Pållan =)

Tog även denna bild på en tussilago =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)