16 maj 2013

Roliga dagar

Har haft ganska roligt i två dagar :-)
Gårdagen busade jag ganska mycket med barna och sen när jag slutade gick jag hem och vilade lite sen var de dax att gå till bussen voch åka in till stan och var då med Coco och vi gick och kikade på lite kläder och sen träffade vi underbara Gunvor och tog oss en fika innan de var dax för träning med kören :-) När vi kom till betelkyrkan så stog vi utanför en bra stund och kollade på alla som skulle på bal och dom var så fina så och snygga bilar :-)

Träningen gick jätte bra tyckte jag. Hade lite svårt med den nya låten men den lär jag mig snart :-) sen på rasten så satt vi i våra ansvarsgrupper och diskuterade om olika saker i min grupp var de om kläder och konsertverksamhet och vi var inne i samma stuk allihopa i min grupp :-)

Idag har eller de är förskolans dag och de firade vi med att alla 4 dagis träffades på ett dagis så barna fick leka tillsammans och så sjung vi några låtar för varandra och så kom barnas överraskning och de var att glassbilen kom och bjöd barna på glass och de uppskattade barna jätte mycket :-) vi var ute hela förmiddagen och lite på eftermiddagen :-) sen idag var jag med på mitt första färäldrarmöte. Var ej med förra gången då jag hade något med kören då. Men de var kul att se och träffa alla föräldrar :-) 

Nu ska jag se lite på tven och sen lägga mig för en dag imorgon med sen är de äntligen helg. .

Bilden är på mig från idag :-) vi var lite utklädda och vi var bönder :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)