5 maj 2013

Har lite tråkigt så då visar jag lite bilder på hästar jag varit medryttare/fodervärd/ägare på och så klart vänners hästar jag fått ridit och vänners hästar jag fått hjälpa till med. med olika problem =)
Och så klart på en fin och hur rolig Islandshäst som jag red mycket när jag praktiserade mellan 08-09 =)


Jag och Prins. Saras häst som jag får rida ibland när jag hälsar på =)
Denna bild är tagen i Dvärsätt innan sara flyttade till Umeå.. "Vet att jag inte har en ridhjälm på mig men trodde bara jag skulle fota denna dag men blev lite ridning med." ps kunde ej ha saras hjälm




 Bästa och fina fanta som jag hade en sommar då jag skulle både vara hästvakt och få i ordning problemen ägaren hade med henne och dom löste vi =)
 Duscha var ett ganska stort promblem då hon inte gillar vatten men de löste sig ganska fort =)=)



 Jag och flygarn som jag hade på foder en väldigt kort stund =( helt underbar kille att rida men hade sina dagar

 Jätte kul att hoppa då han hade så rolig teknik =) men duktig var han


 Fina Nelson som Klara äger =) Var Medryttare ett tag på han och grymt kul var de. då han hade sina bus för sig men älskade att jobba =)



 Provade att rida utan träns och han njöt verkligen av de men lyssnade jätte bra på sitsen =)


 Fina Solpelle och Turbo som jag var medryttare på ett tag =) Helt underbara och roliga killar =)
Turbo finns tyvärr inte kvar längre =( Vila i frid fina du


 Bästa och underbara Sjungarvett eller som jag kallar henne Vettan. Som jag hade i nästan 7 långa år och som ägare i 6år.. Hade henne på foder 1 år och sen fick jag köpa henne om jag ville ha henna och de ville jag så klart =) De var klart min bästa dag på länge när jag skrev på ägarbevis papperna =)
Vi hade många jobbiga dagar men vi hade ännu fler bra dagar och alla dagar räknas så klart =)
Minns allt vi gjort och hur många gånger jag ramlat av henne och alla våra bus =)





 Här har vi jag på Dimmalimm en Islandshäst jag red mycket på en praktik som jag var på i 1 år och jag hade så himla kul och lärde mig grymt mycket =) Gick även på en kurs också =))








 Här har vi en kille jag var Fodervärd på som heter Troy som jag hade nästan 1 år men de kändes som mycket längre... Vi har också har motgångar och framgångar men mest framgångar har vi haft.. En riktigt kul kille att rida. så klart hade han sida dagar med och älskar att springa och kan vara lite stressad och tittig när man red ut själv men de bara bra de med bara man var lugn och gjorde så han fick arbeta så gick allt supert =)



 Sist men inte minst så har vi bästa och fina och underbara Pållan som ägs av coco =) Brukar få rida henne ganska mycket men i vinter har de inte blivit något då jag jobbat mycket mm.. Men denna tjej är hur rolig som helst att rida.. Jag älskar att hoppa med henne och köra ett dressyrpass på plan =)=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)