1 april 2013

1 April

Idag är de den jobbiga dagen som jag vet är att de är den 1 April och många börjar skämta och lura folk..

Jag gillar inte riktigt att bli lurad men jag kan tycka att de är roligt att lura folk ibland men hatar att bli lurad...

Ska åka hem till Krokom idag och de känns lite tråkigt då jag tycker de är så mysigt att vara hemma hos mamma =)
Har myst hela helgen med både Theo och Ella och syster och sen med mamma och vi var till lena och barna i Fredags och i Lördags var vi ner på stan och tog en fika och hittade lite kläder och jag hitade även än väska som jag kan ha när jag går på gymet mm. Sen igår Söndag så degade vi framför soffan och vi tog även en promenad upp till Coop en sväng och sen så färgade jag mammas hår och hon färgade mitt =) Jag vart jätte nöjd med min nya färg lite mörkare än jag hade innan och mammas vart också jätte fint =)

Kommer upp en bild på mitt hår ikväll då jag inte har någon kabel till datorn från mobilen med mig utan får fixa de ikväll =) Kommer nog även upp vad jag köpte i stan i Lördags =)

Jag har även betalat lite räkningar idag så nu är jag fattig igen =( Man borde slippa räkningar tycker jag eller att dom skulle vara lite mindre eller inte så dyra....

Vi har över uppehåll igen i kören så vi ska ha träning den 10 April i stället och jag längtar då jag fått tillbaka min röst igen och kan sjunga mina sopran stämmor igen =)=) Och så längtar jag till den 17 April då vi har konsert med kören i Betelkyrkan kl 19:00 ==)=) Ska sjunga många roliga och fina låtar och de kommer bli riktigt kul tror jag eller tror jag VET att de kommer bli grymt kul..
Har denna dag öppning på jobbet och slutar halv 1 så då hinner jag hem och vila lite och göra mig i ordning i fina glittriga kläder och sen åka in till stan på först genrep och sen börjar konserten =) OCH JAG HOPPAS DE KOMMER MYCKET FOLK =))=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)