24 mars 2013

Tror jag inte haft sån bra födelsedag som jag haft idag på länge =)
En riktig bra dag att fylla 25 år =)

Jag är inte som många att gå och festa och dricka sprit mm.. Jag är verkligen ingen son person.. kan festa och dricka ibland men bara då jag känner för de..

Så idag blev de inget drickande utan bara ha kul utan och fick ju vara med bästa kören som gör ens dag  =)

Har haft Farbror Bosse och lilly på besök idag och fick ett grattis kort och 2 triss lotter som jag ska strax skrapa och se om jag vunnit någon slant =)

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på 4an på dokumentären om den stora trafikolyckan som var för i Januari då många lastbilar åkte in i varandra..... största trafikolyckan på många år och denna var på en bro.....



Ska sova med ett stort leende i ansiktet och somna gott =)=)


Längtar till sommaren =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)