18 mars 2013

Sjuk

Jaha då har man blivit sjuk =(
Hostar som aldrig förr och har feber så jag svettas och fryser till och från =(

Sjukanmälde mig för imorgon och om jag inte är bättre imorgon blir jag hemma på onsdag också =(
Och på onsdag vill jag ju inte vara hemma och vara sjuk då vi har träning med kören =( Men om man är sjuk är man sjuk =(

Insåg idag att jag har aldrig missat någon träning med kören sen vi startade i Juni och har varit med på alla uppträdanden =)

Jag hoppas jag blir frisk snart då jag får massa främmande på lördag och på söndag ska ju kören vara med på Gudtjänst i Lungvik och jag vill ju så klart vara med och vara frisk....

Så nu dricker jag mycket vatten och mycket varmt som te och saft och oboy =)

Köpte näsprey och hostmedicin och alvedon idag så nu ska jag bli frisk.........


Här är vi på våran första uppträdande på Körglädje =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)