14 mars 2013

En tröttis

Såg nu att jag har nästan 300 läsare nu och de är 200 läsare från Sverige =)
KUL


Idag har jag varit seg i hela kroppen och i huvudet.. Varit mycket på jobbet idag då vi var kort i personal men vi löste de bra ändå.. och inte så mycket barn hade vi inte heller så de var skönt =) Fick även vara på småbarns sidan på eftermiddan och jobba och busade och myste med barna =)
Har varit ute också i de fina och sköna vädret och busat och åkt lite pulka =)

Imorgon är de fredag och jobbar då bara 5 timmar och sen blir de helg och ska tvätta imorgon och tänkte städa lite och ta ett varmt bad.. hade tänkt göra de idag men orkade inte och om jag hade gjort de hade jag nog somnat i badet.. 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om då jag är trött och orkar inte tänka =(

Nästa vecka på onsdag har man träning igen med kören och de ska bli kul då vi har rep inför Gudtjänsten på söndagen den 24 kl 11 i Lungviks Kyrka =)=)


Nä nu ska jag nog ta och lägga mig tror jag..

Jo ni som är hästmänniskor kolla på 1 an nu klockan 21 då är de om att köpa häst av hästhandlare med mera =)=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)