5 februari 2013

Tröttare än tröttast

Vaknade vid 7 imorse och fixade frukost och satt under täcket och kollade på tven och sen gjorde jag mig i ordning för ett jobb pass och gick sen iväg mot jobbet.. Jobba från 8.30-17.00.
De har gått ganska bra idag på jobbet min kropp har varit lite seg... Vi var inne på förmiddan och lekte och spelade spel och byggde pussel sen var de lunch och fick ris och korvgryta =) Riktigt gott var de =)
Sen klädde barna på sig och gick ut och lekte en massa olika saker och jag tog rest sen gick jag ut och vi lekta tunnelkull och de var riktigt kul haha man känner sig nästan som ett barn igen =))
sen har resten av dagen gått ganska fort...

halv sitter i sängen med täcket över mig och fryser... Funderar på att sätta igång en film och sen sova då jag ska upp tidigt imorgon då jag öppnar och slutar vid 1 och då blir de in till stan och gå på sjukhuset på hud sen invänta Linda "kusin" ska sluta och komma ner mot stan så ska jag följa med henne hem och umgås lite och se hur hon bor =)=)

Vi har planerat in många träffar men då har något hinder kommit så imorgon ska vi äntligen träffas och umgås innan kören börjar och de ska bli så himla kul då vi inte har umgåst på länge.. Förr träffades vi ofta så vi vill fortfarande träffas ofta då vi har sån bra kontakt mm


Nä nu ska jag diska undan efter middan sen he igång en film =)

säger nu Godnatt till er =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)