6 februari 2013

Träning

Kom nyss hem från träningen med kören =)
De gick ganska bra idag då man körde lite gamla låtar och nya grejor i en låt och lite information...
Så nu är jag ganska trött med efter en bra/dålig dag...

Klev upp 5 imorse gick till jobbet och jobba till 13 och åkte sen bussen in till stan och gick på sjukhuset på hud sen så gick jag in till stan och inväntade Linda "kusin".. Köpte med mig sallad sen och gick hem till henne =)  De var en jätte mysig lägenhet hon hade och jätte fin utsikt över frösön =) Gick sen till Betalkyrkan på Gospel träning men kören =) och hade träning i 3 timmar sen så åkte vi hem och nu ligger jag i sängen och skriver här och kollar på Chicago Rire sen blir de sova om jag inte somnar innan den är slut =)

Imorgon börjar jag jobba halv 9 så de blir sovmorgon sen slutar jag 5 och sen blir de hem och laga midda och sen vila resten av kvällen och på fredag är jag ledig så då blir de åka in på hud och sen hem igen och gå iväg och träna sen på gymmet =)=)

sen blir de en städ helg och vilo helg =))



Nu säger jag Godnatt =)=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)