24 februari 2013

Söndag

Nu är de Söndag igen och oj vad veckorna går fort.. Kan dom inte gå saktare eller vad tycker ni?
Har inte gjort något idag sov till 12 och sen åt jag lite frukost och satt i soffan och såg på tven på 2 filmer Kommer ej tyvärr vad dom hete men dom var riktigt bra =)

Har läst några bloggar ikväll med =) Vissa bloggar är bättre än andra =)

Läste nyss på Nellies blogg och vart lite tårögd och arg. Då hon har skrivit om hur hon har de i skolan med mobbing mm. Hon har fått lappar i skåpet som de står "hora" på =( och sen kommer hennes "bror" Viktor och ska hälsa på och se hur hon har på skolan och de första han ser är att många skriker och hoppar och springer runt i korridorerna och sen blir hör han att några ropar gey mot han och skrattar och tjattrar och man fattar inte hur ungdomar kan säga såna här saker och man tycker ju att skolan och deras föräldrar borde göra något åt detta och dom som säger sånt här eller andra fula ord tänk om vi skulle säga sånt till er som mobbar och säger såna här ord ni tycker ju inte dessa ord är roliga att hörda och när ni får såna ord blir ni så himla arga mot den som sakt de...

SÅ SLUTA SÄGA DUMMA ORD OCH SLUTA MOBBA


Jag gillar inte när folk blir mobbade då jag själv blev de och jag som tur var brydde mig inte så hemsk mycket.. Var mobbad av mitt exem och dyslexi och de blev lite då mamma och pappa skillde sig men då var jag snabb och sa till min lärare och de slutade snabbt..  så från slutet av 9an så slutade alla som mobbade mig att mobbas så de var riktigt skönt men sen flyttade jag till bollnäs och fick nya vänner och de är fortfarande mina vänner =) från att ha 4-5 st till att ha kanske 20 vänner =) Men de är några jag har mer kontakt med än andra...

så nu när man hör om mobbing mm så blir jag bara så himla arg..

SÅ SLUTA UPP MED ATT MOBBA

Tänk på ni som mobbar att dom ni mobbar mår skit av detta och de finns tyvärr dom som tar självmord för detta och de är helt fel....


  
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)