22 februari 2013

Sitter på bussen på väg mot stan och väntar till mamma slutar och sen blir de midda och klä på mig varmt och åka och se på Rally :-) Som jag längtat efter detta.. Tycker de kan vara rally oftare här uppe för de är så himla kul att se och jag älskar lukten och hur bilarna låter :-):-)

När jag var liten så följa jag alltid med på rallytävlingar då pappa och farbror körde och åkte runt och kolla och hade allt som behövs som däck och mm de finns så mycket som behövs.. Och jag minns att de var så himla roligt att åka iväg och heja på pappa och Bosse och man fick alltid ett litet kik när man såg dom komma körandes :-) Har sett många som åkt av vägen och rullat runt och kört in i träd mm och alltid har de gått bra med dom i bilen och de är ju för rally bilen är så bra utrustad :-):-)

Gud vad jag längtat till ikväll :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)