13 februari 2013

=(


Börjar sakna ridningen och att bara vara i stallet och känna hästlukten och hö och spån lukten och att få pussa och gosa på den mjuka fina mulen =)

Har ni inte varit i ett stall på ca 3 månader och börjar sakna den..

Tänker ganska ofta då de är helg och jag har tråkigt att tänk om jag hade en häst nu som jag kunde gå till och mysa och ut och rida och busa lite med...

Saknar förstårs Vettan jätte mycket och hon finns i mina tankar varje dag... Tänker på allt roligt vi har gjort och jobbiga saker men hon fanns alltid där för mig alltid...

Jag är så glad att jag hittade henne då jag gjorde de för hon gjorde mig lycklig och gjorde mina dagar om jag hade de jobbigt en dag så gjorde hon den sen till en bra dag och hon tröstade alltid mig när jag var ledsen och kom då alltid med sin mjuka/fina mule och la den mot min kind och vilade huvudet på min axel och de gjorde hon även sista dagen vi hade tillsammans och jag visade inget på hela dagen men hon visste vad som var på gång =(  

 Jag funderar ibland om jag skulle må bättre om hon fanns kvar hos mig eller inte ..

Men jag har fina vänner vid min sida som stöttar mig i allt ändå om dom bor långt ifrån mig så kan jag alltid ringa dom om de är något =)
Sen har jag en underbar familj som stöttar mig i allt med och finns där och så bästa släkten med =))







SAKNAR DIG <3 p="">


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)