15 december 2012

Snart Julafton

Snart är de Julafton bara 9dagar kvar och jag längtar =)  Kommer bli en mysig jul detta år och de behöver jag då de har varit ett jobbigt år... Och vill bara spola tillbaka 2år men de går ju ej att göra tyvärr =(

Men jag börjar må bättre och bättre och de känns jätte skönt men jag kommer alltid sakna dom jag saknar men mår mycket bättre då jag har mått piss ett bra tag och så har jag gått upp en massa i vikt och nu vill jag gå ner dom igen och jag kämpar på... Äter riktigt som jag ska göra och äter frukt och äter inte en massa godis mara något ibland helst bara 1 gång i veckan och tränar gör jag med blivit 2 gånger denna vecka tänkte gå idag men mår inte så bra har jätte ont i huvudet och har ont i halsen men om de är bättre imorgon ska jag gå och träna och köra hela kroppen sen på måndag ska jag också träna  då jag är ledig och så ska jag på hud och sola med men de går fort...

Känns också skönt att ha nära vänner och familj som stöttar mig i detta och gör så jag mår bra och kan prata ut... Cornelia och marika är dom bästa som finns och jag kan prata allt med dom och dom lyssnar på mig och jag lyssnar på dom om dom har något att prata om sen har jag bästa och underbara mamma som jag också kan prata om allt med <3 p="p">

Känns också jätte kul att vara med bästa gospel kören med och vi har så himla kul och jag älskar ju musik så de är ju också roligt och de är sån musik jag lyssnar på också... och så har jag förra helgen hittat en högre stämma och de är jätte kul att utmana sig själv och vi ger varandra stöttning och hjälper varandra =)=) Nu har kören en dag till att uppträda sen har vi lov eller vad vi ska kalla de eller vi kanske skulle sjunga på mellandagsrean men då kan jag nog inte vara med då jag ska jobba.. men efter nyår är jag ledig 3 dagar 2 dagar har jag semester och sen fick jag ledigt en dag då vi bara hade få barn....

Jag och mamma skulle inte köpa julklappar till varandra i år men jag har ändå köpt hihi och har köpt till pappa men har inte hittat till Theo och Ella än och sen så håller jag på med Lenas och Thomas fotoalbum och mitt egna album från bal och student.. Men de tar ju sig sin lilla tid...

Nä nu ska jag ta och kolla på film och vila lite och hoppas min huvudvärk försvinner snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)