9 december 2012

Sista dagen på Jamtli

Gud så kul jag har haft de från i Fredags till idag =)
Har sjungit en massa och träffat massa folk och haft de roligt.. och så har jag hittat en annan tonart       "Ljusare ton" =)
 De har varit 20.000 inlösta på Jamtli Julmarknad i helgen och igår hade de varit 11.000 så man kan förstå att de var mycket folk igår och trångt =)

Så nu är man trött i kroppen och halsen så nu ska jag försöka inte sjunga så mycket men ska sjunga på jobbet med barna i veckan men jag behöver inte anstränga mig så förens vårat fina luciatåg =)  

Håller på att ladda upp en video på oss när vi sjunger på jamtli på Facebook men de tar lite tid =)
Har lite bilder där med =) " Några kom ju upp igår =) "


Några av er läsare som var där och hörde oss sjunga eller såg mig???


Jag hjälpte Camilla "körledaren" att packa ihop lite tills mamma kom och hämta mig =)

Nu längtar jag till nästa uppträdanden som är om 2 veckor =)=) sen har vi lov eller vad man ska säga och sen blir de träningar igen och några uppträdanden =)=)


Vet att nästa år den 24 Mars ska vi vara med på Gudstjänst i Lungviks kyrka och de är också på min födelsedag... De blir lite skoj med =)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)