2 december 2012

Mysigt

Har en mysig 1 Advent hemma hos mamma =) Har tända ljus och har en filt över mig och sitter och ser på Julkalendern... Sitter också och läser lite olika bloggar från hästar till hälsa =) Läser just nu en tjej från Stockholm hennes blogg och hon skriver från Globen från horseshowen och hon har lakt upp en massa fina bilder... Hon är riktigt duktig på att blogga =)

Nästa år ska jag försköka åka ner och kolla på de själ lite roligare än att kolla på tven....

Nu väntar jag på att klockan ska på 20:00 då visar dom på tven på kanal 24 och då visar dom hoppning och fyrspan och lite mer hoppas jag =)

har svårt att komma på vad man ska skriva men imorgon blir de doktorn på morgonen och sen blir de att åka på jobbet och jobba några timmar sen hem och vila lite och kanske göra klart mina julkort då jag har 5 kvar att göra =)  Denne vecka jobbar jag till Torsdag sen ska jag åka in till stan igen tror jag.. har inte bestämt mig än.... Kan säga att jag ska vara på Jamtli hela helgen =)=)  Säger mer om de lite närmare =)  Vissa vet redan vad som händer men inte alla =)=)

Nu ska jag fortsätta att mysa resten av denna kväll =)=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)