16 december 2012

Lista

Tänkte göra ett litet test som jag hittat som jag säkert har gjort en gång förr...

Här kommer den=)

Hur bor du: I en Lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja de brukar jag göra =)
Hur lång är du:  Jag är 164cm 
Kan du laga mat: Ja de kan jag =) 
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar på dagis
Vad har du på dig just nu: Linne och leggins 
Har du någon fobi: Ja ormar och spindlar och råttor 
Hade du en bra kväll igår: Ja de hade jag. Låg i sängen och kollade på film =)
Vilket är ditt senaste inköp: Mammas och Pappas Julklapp
Senaste personen du ringde: Mamma
Senaste personen som ringde dig: Mamma =)
Vad drack du senast: Julmust =)
Vill du ha barn: Ja de vill jag =)
Längtar du till din Födelsedag: Ja de gör jag faktist för jag ska göra de jag älskar göra den dagen =)=)
Har du rakat dina ben någon gång: Ja så klart jag har
Är du sugen på något nu: Ja Julgodis speciellt Farfars godis =)
Din favoritdryck på morgonen: The eller Oboy
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: Ja då jag har exem är de extra viktigt att smörja sig
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Komunen "Lön"
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Brukar du baka: Ja ibland
Micro-popp eller poppa själv: Micro
Vad hade du sönder senast: Ett glas "när jag diskade"
Är du nöjd med ditt liv som de är nu: Nja så där
Vilken låt lyssnade du på senast på: He has come
Har någon sovit i din säng inatt: Nej
Har du pengar på mobilen: Japp
Vem snackade du med senast: Coco "Cornelia"
Varm favoritdryck: Julmust nu i allefall
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdryck: Finns många men några av Xcider
När gjorde du senast något riktigt dumt: har inte gjort något dumt på jätte länge =) sist var när jag gick gymnasiet när jag smög ut från boendet på kvällen =)=)
Saknar du någon just nu: JAAA
Vad ska man göra för att få dig irriterad:  De vill jag nog inte säga men mina vänner och familj vet hur..
Någon jag stör mig på: De finns mycket som jag stör mig på
Intressen: Jaha du jag har många intressen men kan ju säga dom för er som vill veta: Hästar,Fota,Vänner ,Familj,Sjunga,Träna m.m
Senaste personen du kramade: Caroline från Jobbet =)=)


Detta var min lista men om ni vill veta något mer så kan ni bara fråga på =)


Bjuder på denna söta ren =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)