28 november 2012

Sjuk :-(

Nu är man sjuk då med feber och ont i kroppen och huvudet :'( blir hemma imorgon med :'( och på fredag blir de att gå till doktorn på hud och ta allergiprover och se vad som gör att mitt exem blir värre till och från....  Om jag får önska vad jag vill så är de att exemet ska försvinna från min kropp... Jag är så le på denna exem så jag blir tokig......   vet ju att de finns många där ute som har exem och dom vet ju precis vad jag menar.... Och så har jag vänner som inte gillar att dom blir torr om händerna tex och dom fattar inte hur jag orkar och klarar av att vara torr om händerna men jag är ju torr i hela kroppen men mest händer som klar och ljust nu när de börjar bli sämre igen så kliar de med i ansiktet och de gillar jag ej och jobbigt är de med :-(

Nä nu ska jag lägga mig och se på film :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)