11 november 2012

Nä nu ska jag byta om och gå till gamet och träna någon timme.... Måste gå dit nu och träna innan min rygg säger helt ifrån då jag har städat till och från... De tar sig sin illa tid för mig att storstäda då jag har problem med min rygg sen några år tillbaka då jag ramla min häst 4 gånger på en ridtur då hon vart rädd ofta från början jag hade henne ändå hade jag säkerhetsvästen på... Och tur också att jag hade den för annars kunde de ha blivit värre än vad de är.... Och nu om jag ska rida kan jag inte rida i en hård sadel den måste vara mjuk eller så rider jag barbacka.... Har ju en sadel som jag älskar och den har jag lånat ut till cheline och jag tänker inte sälja den i första taget :-D:-D

Ganska roligt jag äger 2 sadlar och så har jag ingen häst att ha dom på... Plus att jag har mammas spel här hos mig med och ingen av dom vill vi sälja för vi älskar dom sadlarna :-D:-D den ena sadeln är brun och är en allrond mot hopp och fick med den på min första häst Foljac som var en fjording som jag älskade så mycket....  vissa av er läsare kanske kommer ihåg han???????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)