16 november 2012

Helg igen

Tycker veckorna går alldeles för fort och lika med helger.. Tycker helgerna kan vara lite länge och veckorna kortare :-D:-D    Längtar till söndag då vi har körträning igen med underbara människor... De är alltid kul att åka iväg på våra träning för vi har så kul tillsammans och alla hjälper varandra.... Tack åter igen bästa mamma som anmälde mig till denna kör som heter Caming Gospel :-D:-D snart ska vi uppträda igen och jag längtar för de är så himla kul att sjunga för folk och stå på scenen :-D:-D kommer säkert bli trött i kroppen men de får de bli för de är värt de efter allt skoj :-D:-D 

Jag mår också så himla bra efteråt och de är sån skön känsla då jag tänker för mycket på de jobbiga men då har jag underbara vänner som gör mig pigg och glad igen och världens bästa mamma med som är som min bästa vän som man kan prata allt om och hon stöttar en och är så skönt att prata ut med dig och mina underbara vänner.... Har haft jobbiga perioder nu men nu börjar fem gå framåt igen och de är så himla skönt... Trivs jätte bra på jobbet med och bara går mig så glad då dom vill busa en massa då och så har dom nu listan ut vart jag öre kiklig med då cornelia har sakt till dom :-D:-D

Så skönt också då jag har denna blogg för att få skriva av mig lite :-D:-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)