16 oktober 2012

körglädjen

Förlåt att jag inte skrev igår men var inte alls pigg igår låg mest i sängen och såg film... Hade jätte ont i huvudet och min röst var helt borta =(
 Idag var jag hemma från jobbet men nu bara för kanske 30min sen kom hela min röst tillbaka haha..
Jag tog vell i för mycket på körglädjen haha....

Bilderna som jag tog och min mamma vart suddiga och inte så jätte bra =( 
men tänkte ändå berätta lite om dagen =)
Vi började ju med att vi samlades och prata en massa och sen skulle alla körer upp på scenen och köra våra 3 gemensamma låtar och de gick jätte bra lite trångt blev de =)=)

sen gick vi upp till ett klassrum och prata lite och sen gick vi igenom några av våra låtar och våran koregrafi så den satt och de gjorde den =) sen var de vi som skulle ha ett genrep på scenen och först vart de svårt med koregrafin då vi hade mickar men sen så fick vi till de =)=) Och gud vad kul de var =) sen var de midda och Cocos syster var så snäll och köpte åt oss och körde den till hallen så vi kunde äta =) Jag och coco gick till vårat klassrum som vi hade och åt och pratade om lite om våra låtar mm och sjung lite =)=) sen gick vi ut en sväng och tog luft och så började de komma folk och då ville man bara att de skulle köra igång =) dom öppnade dörrarna ca 17.00 men jag tror dom öppnade lite tidigare... sen kl 18.00 då började de så jag hämtade kameran och så gick vi längst bak och satt bakom publiken och kollade på dom andra körerna som var jätte duktiga... sen vid pausen gick jag och letade efter min mor så hon kunde ta kameran sen gick jag och coco iväg och fixade oss för efter pausen var de min kör som skulle upp och sjunga och när de var dax fick jag ett sån kik som jag brukar få =)=)
Och när vi gick av scenen så kände jag GUD VAD KUL DETTA VAR och sen var de aspåskören och efter dom skulle alla körer upp och sjunga våra gemensamalåtar och varmt blev de men kul... jag såg inte så mycket men men vi var ju så många haha


Här kommer lite bilder från kvällen =)=)
Publik plus Scenen

Camilla Karlsson och Mats Hurtig

Nässkott Kören =) Som min handledare på Arbetsförmedlingen är med i =)=)

Camilla sjunger en Balad jätte fin =) Jag rös lite när hon sjung =)

Här är våran Kör =))

Caming Gospel

Caming Gospel plus Mattias Lindberg sjunger solo

Caming Gospel " Jag bakom han med silvervästen" =) Har guldlinne =)



 "Lånade bilder"


Caming Gospel, Mozaik och några i Aspåskören tror jag

Här sjunger vi sista låten på Genrepet =)=)=) Jag står längst ner på vänstersida i guldlinne =)=)


Denna kväll var vårat första uppträdande och vi grejade de nu laddar vi för nästa =)=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)