8 oktober 2012


Idag fick jag följa med underbara Coco till stallet men först följde jag med på cykeln till henne och fick busa lite med hennes underbara vovve Takida och hon vart så himla glad som alltid =)=) sen åt vi lite frukost och sen klädde vi på oss och hoppade på moppen och for i väg till stallet i regnet =)
När vi kom dit så hämtade vi en varsin häst jag tog Pållan och cooc red en häst som stog i stallet och vi gjorde i ordning hästarna och oss och gick ut och hoppade upp på hästarna och red i väg och vi red i över 1 tim tror jag och de var en mysig tur och pållan var lugn men ändå pigg och på slutet vart hon ännu mer pigg och tog bettet på höger hela tiden men gav sig sen =)=) sen när vi kom till baka och jag hade sadlat av mm så stog jag och myste lite med Pållan =)=)


Fina Pållan =)=)





Sen idag har jag inte gjort så mycket duscha när jag kom hem och sen fixade jag midda och sen vart jag jätte trött så jag la mig i sängen och så somnade jag men sov kanske bara 20-30 min men de var så himla skönt ==)

Imorgon är dagiset stängt men jag ska ändå jobba då vi personal ska ha planeringsdag och då börjar jag 07:00 och vi ska försöka hålla på till 4 och så ska vi kanske ha en personalmöte då chefen är med också... Så imorgon blir de nog en lång dag så jag kommer nog vara ganska trött när jag kommer hem så då blir de bara att fixa midda och sen vila och på onsdag börjar jag 07:00 igen...



Jag längtar till Torsdag då jobbar jag hela dan och har stängning och sen åker jag med begitta in till stan på Körträning då ska vi gå igenom låtarna till Körglädjen  och så ska vi lära oss en ny låt som vi inte ska ha på körglädjen =)=)


Sen är de bara att ladda till Söndag då Kör vi med 100% Körglädje oj gud vad jag längtar att få stå på scenen igen och sjunga och ha kul =) Jag mår så bra av att stå på scen och att sjunga =)=)

Musik är ju mitt andra liv =)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)