3 oktober 2012


Idag är jag riktigt trött och de är ju inte så konstigt då jag började jobba 6 imorse =)
efter jobbet tog jag en promenad då jag tog friskvård och sen åkte jag in till stan en sväng med Coco och skulle hjälpa henne att hitta kläder till kören och de hitta vi till slut och de blev en jätte fin klänning och ett halsband och örhängen och en pärla till läppen =)=) snygg kommer hon bli =)=)

sen så köpte jag ett skal till min mobil och de blev ett rosa och den är verkligen rosa =) ska fixa en bild så ska ni får se =)=) jag älskar den i allefall köpte den på Kjell & Company =)=)

sen när jag kom hem igen så la jag mig i sängen och kolla på tven och kolla lite på appar till mobilen och sen somna jag och tur jag hade ställt klockan men mamma ringde tidigare =)=)

får lite sovmorgon imorgon börjar halv 9 =)

jo snart börjar nya älsklings serien på 5an och jag måste orka kolla på hela =)=) börjar nu klockan 21 ==)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)