20 september 2012

Jag var sjuk igår med men var som sämst i Tisdags =( Idag har jag jobbat och kul var de så klart men trött i kroppen och jag frös till och från hela tiden de var jätte jobbigt att dra på sig tröjan och av hela tiden =(

Fick gå lite tidigare från jobbet då barna gick hem tidigare och gjälpte till först att städa lite sen gick jag hem och diska och sen för en stund sen åt jag klart middan åt sallad som jag älskar =)
Blir snart en promenad ute me Monica och Terry och tror jag tar med mig kameran och ska försöka få fina höstbilder annars kan jag prova med de imorgon eller i helgen =)=)

Nästa helg åker jag och mamma till Åre och de ska bli mysigt och roligt att få göra något... de är höstmarknad med i åre =)=) vet redan vad jag ska leta efter och de är en eller 2 sköna tröjor och kanske en jacka om de finns någon billig och inte alls för dyr så klart och så kommer min kamera få följa med så klart så jag ska ta kort på hotellet hur de ser ut i rummet mm så ni får se =)

Kommer nästa vecka med att köpa en ny mobil då jag är så le på min nu så jag blir galen... ganska ofta kan jag inte svara när någon ringer eller komma in på någon app mm sen fick jag lite svar på mobilen igår när jag väntade på bussen och dom på expert gillade inte denna mobil som jag har då dom haft många som lämnat in den men inte den större av de märket så han förstog att jag ville byta mobil och så frågade jag vad som han tyckte var bra som inte var så himla dyr och de är samsung galaxy s2 som är bäst och flest kunder är nöjd med den och de var den bästa mobilen hittils tyckte han jag pratade med så de är ju bra för den mobilen har jag kollat på me och jag vill nog ha en vit och sen så vill jag ha ett mjukt skal till den och tachskydd på man vill ju vara rädd om sin mobil eller vad tror ni???

VAD TYCKER NI OM DENNA MOBIL SOM JAG SKA KÖPA??????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)