21 september 2012

Godmorgon

Godmorgon alla läsare =)

Vaknade för typ 1tim sen och är lite trött men i natt har jag sovit som en stock och de var så skönt =) idag jobbar jag till 15 så de blir en kort dag idag SKÖNT...
Sen när jag kommer hem ska jag kanske ta en promenad och ta med kameran =) 
De var så himla kul att fota igår var ett tag sen jag var ute i naturen och tog kort så nu blir de lite annat =)=)

Jag har ju ingen systemkamera men den funkar nästan som en sån =) men nu när jag har börjat jobba så ska jag börja spara till en systemkamera och lite till =)=)

I helgen kommer jag kanske göra om min blogg lite då jag vill ha lite nytt men jag är ju ändå nöjd med hur den är nu men de kanske är roligt att de blir lite nytt ibland med kanske =)=)


Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och klä på mig och gå till jobbet =)=)

Ha en bra dag och bjuder på två fin bild som jag tog igår som jag gillar =)=)

VAD TYCKER NI OM BILDERNA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)