17 september 2012

Alla dom här dagarna jag gör jag orkar inte göra dom sista....
plus att jag glömmer=(
Fick idag ett mail eller jag kollade på nyheter på dropbox och camilla hade lakt ut en ny information om körglädjen =) Gud ad jag längtar till den 14 Oktober =)=) de ska bli så kul och träffa andra körer med =) Och så såg jag att krokomshallen fyller 25år i år =) Grattis till den =)

I krokomshallen har jag varit med på olika saker som: Har sjungit,Dansat med kulturskolan i några år och de har varit så himla kul... Jag har också varit dit och kollat på fotboll några år med =) och nu blir de med kören =)

Vad har ni gjort i denna fina och stora hall??

Känner mig inte så himla pigg idag har ont i kroppen och fryser och ont i huvudet =( HATAR ATT VARA FÖRSYLD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)