17 augusti 2012

Sitter i soffan och kollar på tven och lite på internet =)
ska nog klä på mig "jag har fortfarande pyjamasen på mig" och gå ut med soperna och sen vänta på att tiden ska gå lite fortare =) jag ska nemligen ut till Frösön en sväng och hälsa på min underbara vän Marika =) De är Marika jag ska iväg till Stockholm med och åka på kryssning =)

Vi får se vad vi ska hitta på men något hittar vi alltid på och vi har alltid så himla kul tillsammans =)
ska bli så kul att åka iväg på en mini semester innan jobbet börjar igen i september sen så börjar ju kören med den 27 och 29 och sen den 1-2 september då de är körhelg och då får vi veta lite mer om låtarna vi ska sjunga på körglädjen mm =)

Jo i Stockholm kommer vi kunna gå lite på stan och kolla lite och då ska jag kolla om jag kanske hittar ett par svarta jeens och någon tröja och kanske något mer =)

sen har jag och mamma bokat eller vi har inte bokat än men vi ska boka ett rum på ett hotell i åre då de är marknad och bara vara och mysa som mor och dotter helg sen ska vi föröka komma ner till Stockholm igen den 1 advent då de är Stockholm Horseshow =)=)

Nä nu ska jag klä på mig och göra mig klar och får inte glömma att fixa en biljet till bussen i mobilen =)=)

1 kommentar:

  1. sv: Ja han är go han haha!

    Tack för det =)

    / asslatjejerna.se

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)