20 maj 2012

Här kommer de massa bilder på Hästar jag ägt och haft på foder och så en jag hade lite i somras =)


Här kommer de några bilder på Troy som jag hade på foder nästan 1år sen såldes han..


 Troy var en speciell kille men jag älskade han ändå =)



Här har vi då Flygarn som jag hade bara i någon månad...

 Flygarn var en helt underbar kille och var hel mysig


Här har vi 2 killar som heter Solpelle "Rod grimma" och Turbo "Blå Grimma" 
Dom 2 var jag och en kompis medryttare på ich de var i de stallet jag hittade Vettan =)
Turbo lever tyvär inte längre =(



Här har vi underbara Fanta som Celine äger och hon står i Kaxås "Offerdal"
Hade henne nästan i 2 månader i somras och skulle få till henne lite att lyssna mer och inte vara så himla rädd för vatten och allt fick jag och Coco till =)=)

Fanta är jätte lik Vettan i sättet och de älskar jag och så är Fanta underbar att rida =)




Här har vi Glory eller Bring Me Glory som hon hete.. Henne ägde jag ca 2år sen sålde jag henne till en av mina syskon som sen sålde vidare henne till Lena.. Och där trivdes hon jätte bra..

Glory finns ej längre kvar hos oss men hon mår bra nu och slipper ha ont =)
Hon var en rolig dam att rida och hon hade sina dagar




Sist men inte minst Sjungarvett eller Vettan som jag kallade henne.. Min älskade och goa tjej som jag hade nästan 7år.. Hon var tvungen att lämna oss den 7 Oktober 2011.. Hon hade problem med ryggen och vart en sällskapshäst men då jag hade henne i ett annat stall och dom fixade allt så fick jag reda på att dom red henne när dom inte skulle så då vart de ju inte bättre de vart bara sämre... Då jag var dit den 7 och mötte henne i hagen viste jag på engång att hon hade ont och att de var rätt beslut... hon visade tydligt när jag kände på ryggen att hon hade ont och hon visade efter en kort stund på ridplanen attt hon hade ont och att hon inte ville busa mer.... Känndes inte roligt =(

Men nu mår hon jätte bra och slipper att ha ont och kan springa fritt och busa hur mycket hon vill utan att få ont =)=)






Älskar Dig Vettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)