22 april 2012


"Jag och Dimman som jag kallar henne"

Gud vad jag saknar ridningen och att rida varje dag och vara i stallet varje dag....
vill börja träna igen och rida ut i skogen och busa och arbeta.....

När jag ska köpa häst igen så ska jag leta efter en som man kan träna ett dressyr pass på ridplan och kunna rida ut utan att vara rädd i trafiken..
De ska ju vara roligt att rida och så vill jag börja tävla men de bror på vilken gren och vad de blir för häst... Om de blir en Islandshäst som hon på bilden blir de tölt tävlingar mm och om de blir en annan ras så blir de nog hoppning eller Distans =)

Men de är inte så mycket Distans tävlingar här uppe =(


Vill också träna mycket NH och Paralli som jag tycker är så himla roligt...

De känns så tomt utan häst och känner att jag har blivit lite lat med =(


VILL HA HÄST ANTINGEN KÖPA EN ELLER HA PÅ FODER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)