5 april 2012

GODNATT & SOVGOTT


Kanske är bäst att lägga sig och sova kanske =) Men de kliar så hemskt överallt ändå har jag tagit min medicin för ett tag sen... =( Hatar de här kliandet och jag måste göra något annat så jag inte kliar så då har jag suttit här och spelat lite spel och jag har läst bok mm men de vill aldrig sluta =(

Hoppas jag får tid på hud till veckan står inte ut längre och de svider på händerna och i ansiktet för jag är så torr ändå smörjer jag hela tiden med salvan jag fick av doktorn och idomin som jag brukar använda och den brukar funka...

Har ni några förslag på salvor som funkar så skriv gärna en kommentar då =)

nä nu ska jag prova sova sätter på tven så jag somnar nog tillslut =)

Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)