21 april 2012


Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har inte haft någon ork och vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

Ska ha ett möte i mitten på maj om hur de gått på jobbet/praktiken och lite mer..

Sen igår Fredag följde jag Eva som jag jobbar med och hennes dotter till Tanne då Isa "Evas dotter" skulle tävla 2 klasser med sin ponny Simba.. Dom var jätte duktiga och de syntes att Simba gillade de och 
så har han ju varit med förr.. han har tävlat mycket och tävlat i fälttävlan tror han har tävlat i sm med men är inte säker...

Idag var jag på stan med mamma och jag hittade ganska mycket ett par jeans och tröja,linne regnjacka plus regnbyxor och skor och lite mer =) NÖJD
Så blev de fika med så klart =)=)

Jag har också börjat gilla Barbapappa och tycker dom är jätte söta köpte några kinderägg idag och fick en barbapappa =)=)


Nu blir de att lägga sig och kolla på tv och hoppas på att jag får sova i natt blir galen på den här klådan men på Onsdag ska jag på hud och jag längtar vill få hjälp nu med den här exemet jag tycker inte äns att min klådmedicin hjälper längre bara en kort stund och så får man ju bara ta en tablet =(=(


Nu säger jag Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)