30 mars 2012

" Saknar Dig Farmor<3 "


Sitter hos mamma i helgen igen =) de är som skönt att vara här när man ändå inte har något att göra på helgerna.. bättre sitta här än att ha tråkigt...

Imorgon blir de att åka till Hammerdal och Gratta Thomas som blir 30 =)=)
Men först ska jag och mamma på stan på ett litet ärende och sen far vi vidare =) Ska bli kul att träffa familjen igen och så klart Theo och Ella =)=)

I veckan har jag jobbat och de har gått bra =)

och så äter jag ju inte penicillin längre men exemet har bara blivit lite bättre inte helt =( Har klåda som jag vet 
vad och hela dagarna =( Speciellt på halsen och nacken hatar att ha denna klåda och att jag är så himla torr än vanligt =(

nåja nu till något roligare den sista april kommer de en vän upp från Bollnäs som jag inte har träffat sen i sommras de ska bli riktigt kul =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)