16 mars 2012

Gillar

Gillar faktist den här bloggen bättre och så förstår jag den här bättre tror jag ska skriva på den här bloggen ändå..

men inte så konstigt heller då jag har haft den här nu i några år och man har lärt sig efter tiden men de ända problemet är att jag har svårt att få in något inlägg från min mobil =(

Fick idag pizza av mamma till midda och gud vad gott de var och ni som känner mig så blev de ju pizza över och de blir till frukost eller lunch imorgon bror på när jag vaknar också så klart =) kommer nog vakna vid 11 men de är ju helg så då får man sova länge och jag älskar ju att sova med =)=)

kolla in den här med Takida =)



Jag är med i den men man ser mig inte så jätte bra men jag är med och Coco och Tina och cocos vänner =)

de var en rolig kväll de =) synd att dom inte ska spela där i sommar med =( 
Hade velat kolla på dom den 22 i Åre men har ingen skjus dit och vill inte gå själv.. men de finns fler gånger ju =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)