25 november 2011

Dåså nu är jag hemma och har ätit midda vart spagetti och köttförs sås =) Gott..
Gått jätta bra idag =) är klart nu med praktik eller arbetsträning som de heter.. Ska vara på ett dagis varje dag mellan 9-13 =) kul ska de bli... kan bli att jag får jobba något med som vikarie någon gång och de är super då får jag ju lön med =) hihi

Var också idag hundvakt åt Cocos hund Takida
Vist är hon söt och fin??
Hon är i trotsåldern så man får säga åt henne flera gånger men idag gick de jätte bra =)
Hon lyssna super på mig idag.. Tog 2 promenader och körde lite lydnad och hon var jätte duktig gick fåt jätte bra och på gården hade jag henne lös och körde att hon skulle släppa leksaken och komma hit till mig utan den och de gjorde hon jätte bra =)=) En duktig tjej =)
Sen så kollade jag på Lejonkungen 3 också för den hade Coco =)=) den var riktigt bra och rolig faktist =)=)

Idag har jag också bytt gardiner i alla rum utan sovrummet vet ej vilka jag ska ha där än... och satt upp ljusstakarna =)=) så nu är de mysigt här .. städade ju igår hihi


Imorgon ska jag till Sara och följa med när hon ska köra Prins och då följer så klart kameran med.. Så då blir de massa nya bilder igen haha.. tänkte senare ikväll skriva vad jag önskar min i julklapp om någon undrar =)=)

Vad har ni gjort idag då??

1 kommentar:

Tack för din Kommentar =)